Kuusakosken Autopurkaamopalvelut

7.-9.6.2018, Kassel, Saksa

AJANKOHTAISTA

Vuosikokous ja koulutuspäivä kesäisessä Jyväskylässä

Suomen Hinausyrittäjät ry:n vuosikokous sekä hinausalalle suunnattu ammattipätevyyskoulutus järjestettiin tänä vuonna Jyväskylässä huhtikuun lopussa. Koulutuksen teemana oli riskienhallinta ja päivän aikana käsiteltiin monipuolisesti niin työturvallisuuteen kuin kuljetusvahinkoihin liittyviä riskejä ja niiden ehkäisyä. Sää oli kesäinen ja kaikkien mieliala korkealla.

2014-04-25 15.22.19

Koulutus- ja vuosikokouspäivä keräsi Turkuun lähes 70 osallistujaa

Suomen Hinausyrittäjät ry järjesti 4.5. vuosikokouksen ohella Turussa HK Areenalla ammattipätevyyskoulutusta. Hinausautonkuljettajan asiakaspalvelu ja turvalliset toimintatavat -koulutus antoi osallistujille valmiuksia kohdata asiakas positiivisella tavalla sekä toimia turvallisesti etenkin raskaan kaluston vaativissa hinaustehtävissä.

Koulutus (540x318)

Suomen Hinausyrittäjät ry:n kotisivut on nyt avattu!

Sivulle päivitetään säännöllisesti hinausalan ja yhdistyksen ajankohtaisia asioita, jotka löydät tästä osuudesta. Voit lähettää meille palautetta sisällöstä tai ehdottaa lisäyksiä sähköpostitse osoitteeseen shy(a)hinausyrittajat.fi

Suomen Hinausyrittäjät ry:n vuosikokous järjestetään 4.5. Turussa

Samassa yhteydessä toteutetaan jäsenyrityksille ja näiden henkilökunnalle nimenomaan hinausautonkuljettajien tarpeisiin räätälöity ammattipätevyyskoulutuspäivä, jonka ohjelmaan kuuluu muun muassa hinausalan asiakaspalvelukoulutusta sekä käytännön koulutusta raskaan kaluston hinauksiin ja nostoihin liittyen.

Tieliikenteen yrittäjäkuljettajille työaikalaki

Hallitus esittää itsenäisille yrittäjäkuljettajille työaikalakia, jossa säädetään yrittäjäkuljettajien viikoittaisesta enimmäistyöajasta, tauoista ja yötyöstä tieliikenteessä. Lain on tarkoitus tulla voimaan 2013 alkupuolella.

Lisätietoja liikenne- ja viestintäministeriön sivuilta: http://www.lvm.fi/web/fi/tiedote/-/view/4135063

Yhteistyössä
SOShinaus logo